söndagen den 13:e februari 2011

Nu flyttar jag!

Den senaste veckan har jag haft fullt upp med att förbereda för att Odla.nu ska kunna få igång sin nya, uppfräschade sajt. Därför har jag inte haft tid med några inlägg. Nu kommer jag dessutom flytta min blogg till Odla. Så det här är sista inlägget under denna adress!

Från och med slutet på nästa vecka (HOPPAS JAG! Lägger in en reservation för tekniska missöden) hittar ni min blogg på nya Odla.nu. Den kommer inte att se likadan ut. Jag kommer exempelvis inte att ha faktaartiklar liggande direkt på bloggen utan de kommer finnas bland Odlas material. Dock kommer jag i bloggen lotsa mina läsare rätt.

Hoppas att vi ses där. Era kommentarer vore guld värda på Odla.nu. Det är en sajt som lever bäst på ett givande utbyte mellan alla kunniga och erfarna, trädgårdspassionerade läsarna och redaktionen.

Jag kommer i alla fall att fortsätta gå in på alla era fina bloggar och inspireras och hitta kul nyheter! Tänk att vi, tack vare bloggar och Internet överhuvudtaget, kan odla vår trädgård året runt. Även om den äkta varan så klart är bäst!

Snart är det vår!
Kramar Katarina

8 kommentarer:

  1. Fantastiskt roligt att du fått jobb på Odla.nu, stort lycka till!!! :o)

    SvaraRadera
  2. Hej Katarina!
    Låter superspännande!
    Klart vi ses på Odla :=)
    Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

    SvaraRadera
  3. Spännande! Klart vi ses på Odla!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Så kul att det redan är på G.
    Då skall jag titta in där.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera
  5. Jag följer självklart dig vidare till Odla.

    Hälsningar från Sundbyberg där det står +14 grader på termometern just nu och friska vårvindar gör oss pigga.

    Kram ANKAN

    SvaraRadera
  6. Jag ska kolla in dig på Odla men hoppas att du får det här meddelandet. Tack för ditt inlägg om Ölandstokar! Har en slänt som är hopplös, full med åkerfräken och annat ogräs och vet inte vad jag ska ta mig till. Hela trädgården är under uppbyggnad och jag har planer för slänten men de ligger 5 år fram i tiden. Eftersom slänten ligger ut mot vägen vill jag att den ska se fin ut redan nu och har funderat på Ölandtokar nu är jag övertygad. Tack!
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  7. Hej! Trevlig läsning!! Hoppas allt e bra med dej o dina!! Ska fortsätta följa dig på Odla. Kram Annika P

    SvaraRadera
  8. Åh, det kliar i odlarfingrarna.
    Våren flåsar mig i ansiktet. Äntligen!

    SvaraRadera