fredag 4 februari 2011

Ha en skön helg!

I min del av Skåne har all snö regnat bort nu. Det som kommer upp i tö är än så länge tyvärr mest läskburkar, kapsyler och hundbajspåsar. När man plockar upp efter sin hund och sen slänger den fulla påsen i naturen, hur tänker man då?

Jag önskar alla en angenäm helg med en vacker bild från Floradania i Danmark, i väntan på att kunna fota någon fint utomhus. Ranunkler har jag börjat gilla! Min hund Hugo i sommarsolen får också vara med idag.

Vi hörs nästa vecka!/Katarina

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Hugo ser ut att verkligen njuta av solen :=) Men vem gör inte det?
    Ha en fin helg du med!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också ranunkler. Och Hugo ser ju ut att ha det hur mysigt som helst, :)
    Ha en underbar helg, du med!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hugo drömmer om sol och sommar! Trevlig helg till er allihopa!

    SvaraRadera
  4. Så vackert ranunkelarrangemang du gjort!

    SvaraRadera