fredag 19 november 2010

Fredagsstänkaren 46

Detta är min sista fredag som egenföretagare.
Katarinas Penna&Spade drivs från och med nu på hobbynivå medan mina vardagar kommer att fyllas av nya spännande uppdrag.

Självklart är det fortfarande odling och trädgård som står i centrum!
Jag har fått möjligheten och glädjen att arbeta som redaktionschef på trädgårdssajten Odla.nu. Mycket kul och intressant för alla odlings- och trädgårdsglada kommer hända framöver och jag hoppas att ni vill hänga på.

Trädgård i praktiken ligger kvar på den här adressen tills vidare men kommer snart att dyka upp på Odla.nu.

Ha en härlig helg
önskar Katarina

5 kommentarer:

  1. Camilla Ländin19 november 2010 13:03

    Men vad roligt!! Sort grattis, även om jag kommer att sakna att läsa bloggen så där lite varje dag.
    När ses vi?

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. GRATTIS, så himla roligt!
    L Y C K A T I L L ! ! !
    ~Lydia

    SvaraRadera
  3. Roligt! Lycka till <3 Kramar och Puss (=

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Så trevligt att du kommer till Odla :=)
    Du är Välkommen!
    Ska bli spännande att följa utvecklingen av forumet.
    Lycka till!

    SvaraRadera